تعمیر لوازم خانه

تعمیرات لوازم خانه از جمله تعمیرات یخچال ، ماشین لباسشویی و تلویزیون در این وبلاگ

تعمیر لوازم خانه

تعمیرات لوازم خانه از جمله تعمیرات یخچال ، ماشین لباسشویی و تلویزیون در این وبلاگ

در این وبلاگ ایرادات رایج لوازم خانگی و راهنمایی برای تعمیرات لوازم خانه از جمله تعمیرات تلویزیون ، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی را به شما آموزش خواهیم داد که در هنگام بروز ایراد در لوازم خانه خود می بایست چه اقدامی انجام دهید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

تعمیرات لوازم خانگی

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱ ق.ظ

با عرض سلام و روز بخیر خدمت همه دوستان و عزیزانی که وارد وبلاگ بنده شده اند، من امیر علی پورشی هستم و یک سرچ کننده و دوست دار تحقیق هستم. من رشته تحصیلیم مهندسی مکانیک هست و عاشق یادگیری هستم و دوست دارم هر اتفاقی که اطراف من میفته رو در موردش تحقیق کنم و حتی اطلاعاتی که کسب کردم رو به اشتراک بزارم.

عاشق نوشتن هستم و در این وبلاگ به کمک و همراهی سایت تعمیراتی و خدماتی digitamirkar در مورد تعمیرات انواع لوازم خانگی صحبت خواهیم نمود و همچنین ایرادات رایج انواع لوازم خانه را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس همراه من باشید که در این سری وبلاک در مورد این موضوعات بیشتر صحبت کنیم و شاید به کمک شما نیز بیاید.

 

تجربه شخصی با تعمیر لوازم خانه

یک روزی که در خانه نشسته بودیم و زندگی عادی جریان داشت، یهو از یخچال خونه ما صداهای عجیبی اومد که ما خیلی جدی نگرفتیم و فکر میکردیم که عادی هست و به زندگی خودمون ادامه دادیم. ولی بعد از چند روز که گذشت دیگه یخچال فریزر ما روشن نشد و متوجه شدیم که بله ، یخچال فریزر ما خراب شده و دیگه هم نمیشه کاریش کرد .
از تاسیساتی محلمون خواستم که برای تعمیر یخچال بیاد و بعد از یک روز کامل با کلی ناز اومد خونه برای تعمیر یخچال که گفت موتور این یخچال سوخته و باید کل موتور تعویض بشه و یه قیمت نامعقولی هم داد. بماند که هرچی تو یخچال داشتیم خراب شد چون این آقا دیر اومده بود و بعدشم که اومد گفت که موتور یخچال سوخته و باید تعویض بشه اما من این کارو نکردم.

تو گوگل سرچ کردم که چیکار باید کنم و با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دیجی تعمیرکار آشنا شدم و زنگ زدم و ثبت سفارش کردم ، اولین خوبیش این بود که زیر یک ساعت متخخص تعمیر یخچال فریزر اومد و بعدشم با هزینه خیلی کمتری نسبت به نفر قبلی اقدام به تعمیر یخچال فریزر کرد و این موضوع برای من که تایم و زمانی نداشتم واقعا مناسب بود.

تعمیرات لوازم خانه در اسرع وقت

تعمیرکار تعمیر سرا که اومده بود برای تعمیر یخچال ، گفت که اگر صداهایی که از یخچال فریزرتون میومد رو جدی میگرفتید، خیلی زودتر می توانستید با هزینه کمتری این تعمیر را انجام دهیم ، پس باید صداهایی که از یخچال میومد رو جدی تر میگرفتید و نه زمانی که یخچال خاموش شد به فکر تعمیر یخچال باشید.

همین جا بود که به فکر فرو رفتم و پیش خودم گفتم که چرا زودتر صدای یخچال رو جدی نگرفتم و زودتر به تعمیرکار یخچال فریزر تماس نگرفتم ، همین بین بود که به فکر افتادم که تحقیقی کنم در مورد ایرادات رایج و همچنین عواملی که نشان از خرابیا انواع لوازم خانه دارند و دوست دارم برای کمک به بقیه کاربران که به این مشکل من دچار نشوند ، این مطالب رو منتشر کنم .

ایرادات رایج لوازم خانه

لوازم خانه و ابزارهایی که در خانه مورد استفاده قرار میگیرند همواره می توانند دچار خرابی شوند که بستگی به عوامل مختلفی از جمله نحوه رفتار ما با این دستگاه و طول عمر آن دارد حال این که در این مقاله ، از کدام ابزارهای خانگی و ایرادات رایج آن صحبت خواهیم نمود را ذکر می کنم :

1- تعمیرات تلویزیون

تلویزیون یکی از ابزارهای الکترونیک خانه می باشد که حضور آن در هر خانه ایی اجباری و الزامی می باشد و خرابی آن نیز می تواند باعث عصبانیت ما نشود . تلویزیون دارای ایرادات رایجی از جمله کیفیت بد تصویر ، وجود خطوط سیاه و سفید عمودی بروی صفحه نمایش تلویزیون و مشکلات صدایی باشد .

در این وبلاگ سعی داریم که تمامی این موارد را بررسی کنیم و در صورت نیاز از تعمیرات تلویزیون استفاده کنیم .

2- تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی که یکی از ابزار مورد استفاده تمام اهالی خانه میباشد که در صورتی که خراب باشد و نتوان آن را تعمیر کرد، تمامی لباس های خانه کثیف می مانند و نمی توان لباس ها را شستشو داد.

لباسشویی در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، می تواند دارای ایراداتی شود و این ایرادات و مشکلات نیز باعث خرابی دستگاه می شوند که در این صورت می توانید از تعمیرات لباسشویی تعمیر سرا استفاده کنید. در این وبلاگ در مورد انواع ایرادات رایج ماشین لباسشویی صحبت خواهیم نمود.

3- تعمیر یخچال فریزر

احتمالا شما هم به این موضوع فکر کردید که هرچیزی از یک قلب یا کانون تشکیل شده است. قلب یا کانون هر خانه‌ای آشپزخانه آن است، آنجایی که آدم‌ها برای رفع حیاتی‌ترین نیازهایشان به آن پناه می‌برند و شاید ساعت‌های زیادی از کارهای خانه را به آن اختصاص بدهند. یکی از مهم‌ترین وسایل یک آشپزخانه یخچال فریزر آن است.

خرید بهترین برند و استفاده درست از آن، مانع از نیاز به تعمیر یخچال فریزر در منزل خواهد شد.گاهی اوقات، با وجود تلاش‌های بسیار ما و استفاده درست از وسایل آشپزخانه، به‌خصوص این وسیله محبوب، در نهایت خراب شده و چرخ گردون ساز ناسازگاری می زند . در این مواقع تنها گزینه پیش‌رو، تماس با تعمیرکار این دستگاه برای حل این مشکل در محل است.

اگر شما هم در چنین مواقعی، دغدغه پیدا کردن یک تعمیرکار یخچال با تجربه ذهنتان‌ را درگیر کرده است، می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی، پیدا کردن یک مجموعه کامل از متخصصین با تجربه و متعهد برای هر فردی دور از ذهن نیست و به‌راحتی امکان پذیراست.

در این وبلاگ قصد داریم که در مورد ایرادات رایج و انواع مشکلاتی که برای یخچال فریزر پیش می آید صحبت کنیم و راه حل هایی را نیز برای تعمیر یخچال فریزر بیان کنیم و در صورتی که اوضاع یخچال شما بحرانی شود نیز تعمیرکار مناسب به شما معرفی خواهیم نمود.
 

4- تعمیر ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی که یکی از ابزارهای آشپزخانه می باشد نیز می تواند ایرادات زیادی داشته باشد که در این مقاله نیز به بررسی تمامی این عوامل خواهیم پرداخت .

5- تعمیر ابزار الکترونیک 

در این وبلاگ به بررسی تعمیرات انواع ابزارهای الکترونیک از جمله تعمیرات موبایل، لپ تاپ و تبلت خواهیم پرداخت و همچنین ایرادات رایج و مشکلات عدیده آن را بررسی خواهیم نمود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۵
امیرعلی پوزشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی